519 dagar

Hejsan bloggen, har haft Icco i 519 dagar idag :D, idag var det menat att jag skulle hjälpa till med häst visning på Ashley. Men blev lite ändrade planer och jag kunde ligga kvar i sängen och sova, men blev att mysa lite hemma. Köpte en bräda till syrrans kille då hans katter(kattungar) kissar lite var stans när han inte är hemma. Sedan hälsade vi på uppe hos farmor & farfar i någon timma. Kollade på repris av idol, mycket om och men och väldigt mycket diskuterande bland vem som skulle ut och vem som skulle stanna (haha). Efter det åkte vi hem och åt, tog det lugnt innan jag skulle ut till stallet för att mocka, greja, fota och släppa in hästarna. Kom även en danskdam med hennes barnbarn förbi som ville se när vi släppte in hästarna. Var menat att jag skulle släppa in dem efter jag hade longerat och fotat Icco, men vad gör man inte för ett gulligt litet barn. Så planerade om och släppte in dem först i stället. Efter det mocka klart, fixa icco. Sedan ut och kollade ifall han halta, ska ju komma en och provrida imorgon så var ju tvungen att kolla idag. Sedan fotade vi lite var stans, var lite mörkt men några bra bilder fick jag // Jussie, Icco & Ashley
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0