Gårdagen, blandade känslor

Cindy kom ju somsagt 3a i Lb'n men i La'n så vet jag verkligen inte vsd som hände. på framhoppningen hoppade vi räcket några gånger och de gick galant. När jag kom på oxern så hoppade hon helt konstigt. Så jag red an igen. Hon stannar till och hoppar så in i bomben högt över och jag hinner inte med. Flyger av och allt blev helt svart i några sekunder. Tårarna kom och jag bara låg där, andetagen kom inte fram, de gick inte.

Jag fick hjälp att resa mig sedan så frågade mamma "ska jag avanmäla La'n?". Så ont som jag hade fått i rumpan va sjukt, jag skulle runt banan felfritt! Jag skulle! Så jag sa till mamma "jag ska runt den där jävla banan!" Så jag torlade tårarna och hoppade upp.

Hon stannade på oxern igen 2 gånger. Sen la mamma ner den och hon hoppade.Sen va jag tvungen att gå till banan.

Med en halvtaskig känsla gick jag in där. Hoppade 1, 2 & 3, 4 fick jag rivning. Sen 5an, en oxer in på kombination. De tar tvärstopp.
Jag gjorde en volt och red på de igen, de tog stopp och allt blev svart. Jag flög av igen. Mitt knä värkte och jag visste inte vad jag skulle göra.

Vi packade ihop och åkte hem. Fick gå med eb krycka igår för att ibte anstränga knät för mycket.
/elinne

Så ja, blandade känslor om gårdagen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0