Hemma idag

Var alltså hemma idag, så passade på att fota min vackra prins till katt. Underbara Frasse på ett år, helt ner kär i honom haha. Älskade gubben, bjuder i alla fall på några fina bilder på honom redan nu. Det berhöver ju som sagt inte bara vara häst inlägg, så nu kommer en annan djur art!! // Jussie, Icco, Asley & Frasse
Ingen av dessa bilder eller någon bild jag lägger upp får användas på andra sider av en annan person på t.ex Facebook, twitter, Dayviews, stallet.se eller andra sociala medier eller andra bloggar. Om katten visstas av en annan person förutom mig och de folk som fått tillåtelse av mig så blir det polisanmälning utan varning..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zussi

Vilka fina bilder du har tagit!

2013-09-28 @ 06:54:52
URL: http://mezussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0