Rid förbud

Hejsan, ursäkta för att jag inte skrev något inlägg igår. Det har faktiskt inte hänt så mycket denna vecka, förutom att jag har rid förbud tills på söndag då de misstänker en spricka i svanskotan eller ländryggen. Men finns inte så mycket att göra åt den saken faktiskt, får rida Ashley nästa vecka och komma igång med henne och ska INTE ramla av henne mer. Sedan så ska jag komma igång med min egen häst, leta upp annat foder som är mer muskel bildande även fett bildande. Sedan så jobba upp musklerna i rygg, länd, bakben, bog, hals och framben. Ja man kan väl nästan säga hela kroppen haha. Och jag ska nu börja leta efter begagnad kör utrustning och ev en sulky/vagn till Icco, jag blev så sugen på att komma igång igen med honom och vill ha det så varierat så mycket som möjligt med honom. Så jag kan variera mellan Trickträning, dressyr, markarbete, hoppnig, skogsritt, longering, tömkörning och körning. Så ja kommer ju ha alltid något att göra med Icco, eller ja jag kommer väl prioritera väldigt mycket och ta bort hoppning och körning nu i början men om ca 6 månader efter jul och när våren börjar komma. Då hoppas jag faktiskt att jag har en väl fungerade, frisk och halvt musklad häst. Nu har jag faktiskt inget mer att berätta, men ni får ha det så gött // Jussie, Icco & Ashley
 
Just det, firar 1 år och 5 månader med min prins idag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0